dimarts, 5 d’agost del 2008

LA CAPITAL DEL TORO

En el meu poble des del mes d'abril fins mitjans d'octubre cada setmana hi ha festivitats de bous i vaques. D'una banda considere que la despesa que es fa en aquesta mena de festes és exagerada i sovint poc transparent. D'altra banda no puc imaginar-me una celebració sense la inclusió d'aquest element que atrau tan de personal als carrers i barris. Pareix que ens hem quedat anclats en el passat i no aconseguim passar pàgina per fer evolucionar la festa on l'exhibició del patiment d'un animal siga considerat normal. Jo no parle de tortura, perquè no sóc un ferm detractor dels bous de carrer, però crec que aquestes manifestacions caldria que disminuiren en nombre i no a l'inrevés.

De totes maneres, avui he vist el tercer tancament de braus i tinc la sensació que si han de portar bous escuàlids, anestesiats i inofensius...millor invertir els diners en altres tipus d'activitats.

2 comentaris:

Cris ha dit...

Encara estas per la Vall? Eres car de vore, xiquet!

BEN ha dit...

Ie Brosca! He pujat i baixat un parell de vegades a BCN des del dia 18/7. Vaig quedar amb Felip que hui pujariem a vore'l, però món pare s'ha emportat el cotxe a Calp i estic ací tirat.
Que tens de fer...