diumenge, 2 de novembre del 2008

CORAL ROMPUT

Divendres a la nit me'n vaig anar al Teatre Zorrilla de Badalona per gaudir de 'Coral Romput' de Vicent Andrés Estellés. Aquesta obra havia estat en cartell al Teatre Lliure abans de l'estiu i em vaig quedar amb les ganes de vore-la. Grans actors que fan més gran la poesia del mestre de Burjassot.


De sobte vaig recordar el dia en la UJI on el professor Xavier Campos em va ensenyar un poema d'Estellés en un tros de paper molt gastat. L'havia aconseguit gràcies a una infermera que treballava en l'antic balneari de La Magdalena. Sembla ser que el nostre poeta va passar una temporada al centre per problemes de salut i li va dedicar uns versos a la persona que cuidava d'ell.
'Tinc la sensació que tu sabràs apreciar açò' em va dir. Gran home el Campos!