dimecres, 7 de gener del 2009

LA IMPORTÀNCIA D'UN XANDALL

Tot va passar el dia 31 de desembre en els darrers metres de la Sant Silvestre Vallera. La cursa no arriba als dos quilòmetres i s'acaba en un bufit, però històricament era l'única que corria durant tot l'any i al ser la 25a edició era bonica de fer.

Em trobava en els últims 100 metres i ja l'aire començava a faltar, quan de sobte, vaig albirar un 'rodaoret del toledo' que corria uns metres davant de mi enfundat en un coent xandall verd, roig i groc de la mili. Estava arribant i no me donava la gana que un pisterec que s'atrevia a córrer amb aquesta indumentària atravessara la línia d'arribada abans.

En fin...que vaig apretar una miqueta i el vaig deixar enrere. Una cosa és que els corredors vagen disfressats amb peluques i bovaes, però lo que està bé, està bé!

2 comentaris:

El tio Mel ha dit...

Això m'ha fet recordar una falca publicitària que fien, a mode de conya, fa anys a "El matí i la mare que el va parir", quan el presentava Llucià Ferrer, on feien conya amb els recopilatoris de música disco, i un dels discos es deia "Portoelxandaldelamili compilation" jajaja brutal. Ahí germà, ahí, tu deixant-te el físic per la cusa. Ma qu'eres bragat!

BEN ha dit...

i damunt no me vau veure passar...ma que sou asgarrats!