dijous, 2 de gener del 2014

UN GRAN TIPO


Una nit del passat mes de juliol va vindre a visitar-nos i va fer entrega a mon pare d'una caixa de faries que ell ja no tornaria a tastar. Em vaig alegrar molt de vore'l perquè m'encanten eixes estones de debat a la vora de la mar en la terrassa més acollidora de la Platja de Moncofa.

Era un conversador inimitable. Sabia d'obra, de fontaneria, de gastronomia, de pobles perduts. Podies estar hores i hores escoltant-lo. Amb ell vam compartir campings diversos, partides de frontó, diumenges de caseta i llar de foc. Crec que també va estar present quan em vaig clavar dins la mar a Torre la Sal amb el 'quad' del tio Calo (això és de veres).

Va ser part important de la meua infantesa, la qual diuen és la pàtria dels homes. El passat dia 23 de desembre ens va deixar i se'n va anar a fer companyia a la Tia Fina. Bones vacances Tio Porro!