dijous, 1 d’octubre del 2009

MAI DIGUES MAI...

Feia 9 anys que no corria en una màquina d'un gimnàs i en una setmana he repetit quatre vegades. Bàsicament perquè pague una quota i m'obligue una miqueta.
Senyores i senyors, xiquets i xiquets, socarrats i socarrades....m'he apuntat a un centre esportiu d'aquests que ara estan de moda. Supose que serà la típica dèria d'inici de curs, però tampoc no ho tinc tan clar.
Encara estic en la fase 1 on et passeges curiós entre la gent que sua com si estigueren en la Titan Desert, mirant amb interès la bici estàtica o les mancuernes, al final fas cap a la piscina que és on recordes més o menys com funciona tot. Mai m'hauria pensat que acabaria ací, però fins avui encara m'he resistit a fer abdominals per adonar-me amb crueltat que ja no tinc escapatòria possible.

2 comentaris:

El tio Mel ha dit...

Collons, com està el panorama...d'ahí a dinar al Via Veneto i votar a la dreta hi ha un pas...al final perdrem hasta l'anar!

BEN ha dit...

Ahir ja me tocava anar i vaig passar...per cert a vore quan bevem...que cal que estigues físicament bé per al que t'espera al desembre.