dimarts, 17 de febrer del 2009

SABATAGE EN LA MEMÒRIA

Divendres passat es van complir 10 anys de la desaparició de Carles Sabater. A principis dels 90, per les vesprades abans de 'Bola de Drac' posaven a Tv3 el vídeo de la cançó 'És inútil continuar' de Sau. Crec recordar que aquest fou el meu primer contacte amb un grup que va marcar tota una generació. Considere el seu disc de 'Concert de Mitjanit' com un del concerts, juntament amb el del Palau Sant Jordi, on m'hauria agradat estar. Mai no vaig poder veure a Sau en directe i això ha sigut, com diriem alguns, una frustació total acredità!

5 comentaris:

Jordi ha dit...

Jo tinc la mateixa frustació que tu, quina llàstima mai haver-los vist en directe, sens dubte bona part de la banda sonora de la meua vida.

El tio Mel ha dit...

BEN dit germà, frustració total acredità!
De totes formes no te poses melancòlic ara, eh? Que el cerril de Salatge no ho està massa de melancòlic, el gordo!
On voràs el derbi? aniràs a l'estadi?

BEN ha dit...

Pues no tinc ni idea...supose que a casa o al bar

El tio Mel ha dit...

Per cert, hermano peruano, entre este post i l'anterior de la bojuda eixa cantant he arribat a la conclusió de que no tens vergonya, ni la coneixes, per deixar-me un comentaria a mi dient-me sarasa...i tu què?
jajaja

Perico que vola, percio a la caçola!

BEN ha dit...

Xa bojuda??? Ja està bé aixina?
Pues va ser un gran concert...gent de poca fe! Per cert, hui Gafa torna per la puerta grande...ja voràs!